Inicio
Ctti

OneDrive Office 365

Crear carpetes i documents al núvol   Des de l’ordinador de sobretaula o portàtil

Crear carpetes i documents al núvol   Act. Sep 2017

Es pot crear una carpeta o un document a l’espai personal per l’aplicació web o des de l’explorador d’arxius de Windows. Al crear un document o una carpeta des de l’aplicació web es sincronitzarà i apareixerà també a l’espai personal de l’ordinador i viceversa. Es podran crear i editar des de l’aplicació web documents Word, Excel, PowerPoint i OneNote. La versió d’office de l’aplicació web és una versió més senzilla però que es pot utilitzar sense tenir l’office instal·lat.

Passos:

Per crear un document o una carpeta per l’aplicació web, des de l’apartat de “Fitxers”, s’ha de prémer l’opció “Crea”, seleccionar “Carpeta” o el tipus de document que es vol crear. A l’obrir el document creat apareix l’opció “ Edita el document” que permet l’edició online del document o des de l’aplicació instal·lada a l’ordinador (si es disposa). La creació d’una carpeta o document des de des de l’espai personal de l’explorador d’arxius, es realitza tal i com ho feu per qualsevol unitat de l’ordinador.