Inicio
Ctti
Word

Preguntes Office 365  actualització Sep. 2017

Sincronització

Sincronitzar una carpeta significa disposar sempre des del teu PC d'una còpia actualitzada del contingut d'aquesta carpeta.

Qualsevol canvi que es realitzi des del teu PC en qualsevol document d'aquesta carpeta es traslladarà a la còpia d'aquest document en el núvol i, viceversa, si tu o algú modifica la còpia del núvol.

Podeu consultar l'apartat "Configurar carpetes a sincronitzar"

Els arxius PST no estan bloquejats al OneDrive, però la connexió permanent (sincronització) dels arxius de correu .pst no està suportada, ja que això comportaria un augment significatiu del tràfic en xarxa i de la memòria dels arxius d'office al teu PC, podent, fins i tot arribar a bloquejar el correu .

Si l'arxiu de correu .pst no està connectat amb la teva eina de correu (Outlook), sí que el pots emmagatzemar al OneDrive.

No es poden sincronitzar arxius "pst" de carpetes personals d' Outlook que estiguin actius, ni tampoc arxius d'altres bases de dades actives, com l’accés de Microsoft. 

En definitiva, cap tipus d'arxiu que pugui estar en constant edició i modificació.

És recomanable crear una planificació prèvia dels arxius que són realment necessaris sincronitzar, per tal de millorar el rendiment del conjunt. Arxius amb molt de pes o amb modificacions constants poden afectar la velocitat donat el procés de sincronització.

Si és la primera vegada que sincronitza una biblioteca de grans dimensions, iniciï la sincronització en hores de menys activitat (per exemple, a la nit)

Feu servir la característica Pausa la sincronització per aturar temporalment la sincronització de les actualitzacions. Utilitza aquesta característica només durant períodes breus (per exemple, durant unes hores) per evitar que es col·loquin en cua nombroses actualitzacions, així com per minimitzar el risc de conflictes de combinació si hi ha diversos usuaris que treballen en el mateix document