Inicio
Ctti
Word

Preguntes Office 365  actualització Sep. 2017

Versions dels documents

Per defecte sempre es conservaran les últimes 90 versions de cada document

Per recuperar una versió antiga d'un document, és necessari que estigui activat el control de versions. Per defecte aquesta opció està activada.

Si voleu activar el control de versions (o validar si està activat), heu de realitzar les següents accions :

• Feu clic sobre “Configuració” i seleccioneu “Contingut del lloc”.

• Tot seguit, escolliu l’aplicació de la biblioteca “Documents” i llavors feu clic sobre els punts suspensions que apareixen.

• En el panell “Documents” feu clic sobre “Configuració”.

• Tot seguit, feu clic sobre “Configuració de versions”.

• A la pàgina “Configuració de versions”, a “Historial de versions del document”, feu clic sobre “Crear versions principals” per activar el control de versions.

Com podeu restaurar versions anteriors d’un document?

Passos:

• Feu clic dret en el document que vulgueu restaurar a una versió anterior i, a continuació, feu clic sobre “Historial de versions”.

• En el quadre de diàleg feu clic dret sobre la fletxa situada al costat de la data de modificació i seleccioneu "Visualitza" o "Restaura", segons preferiu.

• Rebreu automàticament un missatge de confirmació feu clic sobre “Acceptar”.